Voor bedrijven die een (fulltime) HESQ medewerker in dienst hebben kan het noodzakelijk zijn om deze tijdelijk te vervangen. Denk bijvoorbeeld aan perioden van: zwangerschap, langdurige ziekte of langdurig verlof. Een deel van de HESQ-taken kan mogelijk worden verdeeld over de resterende medewerkers maar vaak beschikken deze niet over dezelfde kennis als de HESQ medewerker.
Hierdoor bestaat de kans dat HESQ-zaken niet volledig worden opgepakt en/of opgevolgd wat een (in)direct gevaar kan vormen voor de veiligheid en gezondheid van uw medewerkers.
HESQ Support kan u helpen door het leveren van een interim HESQ medewerker. Wij beschikken over een groot netwerk van specialisten die ook voor tijdelijke werkzaamheden inzetbaar zijn. Voorafgaand aan het zoeken van de juiste specialist zal er door middel van een telefonisch gesprek worden vastgesteld voor welke taken een HESQ medewerker wordt gezocht en welke taken door de organisatie zelf (tijdelijk) kunnen worden opgepakt.
Wenst u direct een aanvraag in te dienen en vrijblijvend met ons in contact te komen? Download dan ons aanvraagformulier en stuur deze in naar info@hesqsupport.nl
Aanvraagformulier interim HESQ Medewerker